ESKİŞEHİR’DE DÖRT GÜN

Mayıs ayında, ayın 17’sinde CM1A’larla Eskişehir’e gittik. Trene bindiğimizde çok heyecanlıydık. İlk önce tren müzesine gittik. Orada iki gruba ayrıldık.  Birinci grup müzeyi gezdi, ikinci grup da dışarıda seyahat defterini doldurdu. Müze çok güzeldi, orada dev bir maket vardı. Onu çalıştırdılar, çok zevkliydi! Ardından Sazova Parkı’nda piknik yaptık, masal şatosunu gezdik ve planetaryuma gittik.

Planetaryumda yatan koltukların üzerinde üç boyutlu bir film izledik. Bu film gezegenler üzerindeydi. Gerçekten HARİKAYDI! Sonra otele yerleşmeye gittik. Otelimizin adı “Grand Namlı Hotel’di”. Odalar iki, üç ve dört kişilikti. Biz üç kişi kaldık: Liza, Ece ve Ben. Oda numaramız 406’ydı. Birinci günümüz çok güzel geçmişti.

Ertesi gün kahvaltıdan sonra Sazova Parkı’na akvaryuma gittik. Orada bir dalgıçla karşılaştık, çok eğlenceliydi. Ardından CİBÖREK evinde yemek yedik. Sonra yağmura yakalandık o yüzden bir kafeye sığındık ve yağmurun dinmesini bekledik, beklerken de birer sıcak çikolata içtik. Birkaç dakika sonra yağmur dindi, biz de Odunpazarı’nı gezdik. Orada bize cam üfleme gösterisi yaptılar, biraz da alışveriş yaptık. Ondan sonra otele döndük ve akşam yemeğini yiyip yattık. İkinci günümüzde muhteşem geçmiş oldu.

Üçüncü gün, kahvaltı ettikten sonra Kurşunlu Cami’sine gittik. Orada eski okulları, eski evleri, eski konakları ve eski hanları gördük. Ardından bir lüle taşı ustasını görmeye gittik. Orada bize birer küçük lüle taşı parçası verdiler ve biz ona istediğimiz şekli vidalarla, suyla, kürdanla ve bıçakla verdik. Bu  çok eğlenceliydi! Ve oradan alışveriş yaptık. Sonra “ Aziz Usta “ diye bir restorana gittik yediklerimiz çok lezzetliydi. Daha sonra otele döndük. Üçüncü günümüzde çok güzel geçmişti. Ertesi gün valizlerimizi hazırladık ve kahvaltımız yaptık. Tekneyle Porsuk Çay’ını gezdik sonra Porsuk Çay’ının çevresinde yürüyüş yaptık, tren garının yakınlarında yemek yemeğe gittik. Ardından tren garına gittik. Eskişehir’e veda edip ve trene bindik. Saat 14:30 gibi Ankara’ya vardık. Çok güzel bir yolculuk olmuştu. Çok eğlendik ve Eskişehir ‘i çok beğendim, çok güzel bir şehir!